04/05/2018

campanya promoci mercats.jpeg

Els clients que participen en la iniciativa entraran en el sorteig de 2.400 euros en vals de compres i 25 bons de nits d'hotel.

L'Ajuntament de Castelló, a través de la regidoria de Comerç que dirigeix Patricia Puerta, ha impulsat la campanya "La nostra tradició, el teu mercat", una nova iniciativa promocional dels mercats municipals de de Sant Antonio i del Mercat Central que ha començat avui divendres.

Aquells clients i clientes que s'animen a participar en aquesta iniciativa a través de les seues compres podran entrar en el sorteig de 25 bons de 7 nits d'hotel per a dues persones i 2.400€ en vals de compres. La regidora Patricia Puerta ha presentat la campanya acompanyada de representants del Mercat Central i el de Sant Antoni.

Aquesta campanya, que s'allargarà fins a finals de juny, pretén posar en valor la trajectòria de servei, qualitat i atenció al client d'aquests mercats, fomentant d'aquesta manera la visita als espais de compra tradicionals de Castelló. La regidora Patricia Puerta ha destacat que es tracta de "un incentiu més per a acudir als mercats municipals, que destaquen per la qualitat dels seus productes i l'atenció personalitzada que ofereixen". En aquest sentit, l'edil ha subratllat que "no solament es pretén fidelitzar als qui ja coneixen els avantatges de comprar en els mercats sinó també captar a nous clients amb accions promocionals d'aquest tipus".

"La nostra tradició, el teu mercat" compta amb la col·laboració de l'Agència per al Foment de la Innovació Comercial de la Generalitat Valenciana.