20/01/2016
L'alcaldessa, Amparo Marco, afirma que aquest portal se sumisca a iniciatives de posicionament com el Pla Estratègic de Turisme.
L'Ajuntament de Castelló ha presentat hui en Fitur la nova pàgina web de Turisme que es caracteritza per tenir una presentació elegant, atractiva i senzilla en la qual s'ha cuidat molt el disseny i la imatge. L'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha explicat que es tracta de "una pàgina molt visual, destinada a captar possibles i potencials turistes, i que atrau l'atenció de l'usuari. En la presentació de la web castellonturismo.com també ha participat la regidora de Turisme, Patricia Puerta, i la tècnic de Turisme Inés Casanova.
La pàgina principal de la nova web de Turisme aposta per quatre eixos: destacar les principals "virtuts" de Castelló, mostrar l'agenda d'esdeveniments, presentar les guies de la ciutat i facilitar una xicoteta galeria d'imatges. "El nou portal és totalment interactiu i fomenta la col•laboració i l'intercanvi àgil d'informació entre els usuaris", ha apuntat Marco.
Per la seua banda, la regidora ha afegit que "totes aquelles persones interessades a conèixer Castelló podran interactuar en aquesta web a través de nombroses eines multimèdia (fotos, vídeos, arxius d'àudio, etcètera) i de les xarxes socials" i es mostra convençuda que aquest portal serà una "excel•lent via per a promocionar el nostre municipi i posicionar turísticament a Castelló".
L'alcaldessa ha afirmat que aquesta nova eina "se suma a altres iniciatives que estem desenvolupant des del Govern Local per a potenciar el turisme en la nostra ciutat com és la redacció del primer Pla Estratègic de Turisme de la ciutat de Castelló". Segons ha detallat, aquest pla servirà per a dinamitzar, potenciar i modernitzar l'activitat turística de la ciutat amb una perspectiva integral que relacione els aspectes econòmics, socials, culturals i mediambientals.
El desenvolupament i la redacció definitiva d'aquest pla es farà amb la participació ciutadana, del sector privat i dels agents econòmics i socials i ens ajudarà a establir un nou model de destinació turística en l'horitzó 2020.